Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

jennie

Av Nathalie Lundmark - 15 januari 2013 20:08

Skypade med min bästis jennie jag älskar henne <3
Ja skolan är så himla tråkig man siyter bara och lyssnar på lärarna och jobbar med något tråkigt aja skolan tar ju kål på en just nu med alla läxor och nu kommer ju nationella proven så himla jobbigt!!
aja skönt att man har sovmorgon imorgon sen från nästa vecka så ska man tydligen ha extra hjälp i matte så man inte får nån sovmorgon !!! :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Lundmark - 18 augusti 2013 12:17

hej bloggen förlåt för dålig uppdatering men jag har glömt bort bloggen på sommarlovet, även fast jag har haft tid. men iaf så börjar jag gymnasiet imorgon och jag ska försöka blogga men vi kommer ha mer läxor nu och det kommer att vara stressigt så ...

Av Nathalie Lundmark - 7 juni 2013 18:21

Hej bloggen!!! Förlåt för dålig upadatering på bloggen men det har varit mycket prov och läxor i slutet av terminen men nu har jag sommarlov så då har jag tid att blogga mera. Jag har slutat nian, i höst ska jag börja gymnasiet, det är både tråkigt...

Av Nathalie Lundmark - 26 april 2013 21:51

Förlåt mig för dålig uppdatering på bloggen men det har blivit mycket med skolan (prov,läxor). Skolorna lägger ju alla prov i slutet av terminen. vi har ju nationella prov också men det är inte så många kvar. Längtar jättemycket tills imorgon, ska ...

Av Nathalie Lundmark - 10 mars 2013 22:27

Hej väldigt kort inlägg för ska snart sova , det är ju skola imorgon jobbigt ska gå upp 05:55 kommer aldrig orka det. aja helgen har vart underbar i fredags så var vi hos mormor och morfar. Igår så var det handboll först sen hem till till farmor oc...

Av Nathalie Lundmark - 22 februari 2013 19:15

Hej bloggen!!!!!!!! snart är lovet slut också ska man tillbaka till den dår tråkiga skolan med alla jobbiga läxor, prov och lärare. får se det från den positiva sidan det är ju bara den här terminen kvar sen så börjar man ju gymnasiet, det ska bli ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards