Alla inlägg under februari 2013

Av Nathalie Lundmark - 22 februari 2013 19:15

Hej bloggen!!!!!!!!

snart är lovet slut också ska man tillbaka till den dår tråkiga skolan med alla jobbiga läxor, prov och lärare. får se det från den positiva sidan det är ju bara den här terminen kvar sen så börjar man ju gymnasiet, det ska bli så himla skönt att slippa den här skolan.

just nu så lyssnar jag på one direction och kollar facebook ibland I love 1D dom är bäst. jag älskar verkligen deras musik och jag älskar älskar Harry Styles mest av allt, han är så himla snygg och sexig.

Ja resten av kvällen blir väl att fortsätta använda datorn och lyssna på musik.

Imorgon så kommer min morbror och moster och lillkusinen och firar brorsan och sen så blir det att kolla på mello med dom tre snyggingarna Danny, Ulrik och robin   


Hejdå

puss   

Av Nathalie Lundmark - 17 februari 2013 12:09

Förlåt för dåligt uppdatering men har haft mycket läxor och prov. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen med vad som händer.
just nu så är jag påväg in till brorsans match och sen ska jag till farmor och farfar, igår fick jag träffa dom efter att dom har vart i Thailand i fyra veckor.
aja ska på sportlovsskola imorgon och på tisdag men det blir skönt att kunna gå den hjälp man behöver från lärarna.
Hejdå
puss och kram :**

Av Nathalie Lundmark - 1 februari 2013 08:06

Förlåt flr dålig uppdatering på bloggen men har haft mycket läxor och har fysik prov idag efter lunch men blir nog ett inlägg ikväll hos frida

hejdå
puss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards